Tworzenie ciekawych tytułów

Zarabianie na talencie do gier komputerowych jest bez wątpienia mało pewne i żaden rodzic nie jest zdolny do zaakceptowania tego, że jego piętnastoletnie dziecko chce kilka godzin dziennie trenować na komputerze w daną grę po to tylko, aby mieć większe szanse w turniejach. Gdy sport elektroniczny w Korei dopiero raczkował, w Europie i USA nikt nie traktował poważnie rywalizacji w grze jako sportu – wygrane dawały satysfakcję i niektórzy dla tej satysfakcji gotowi byli trenować godzinami dziennie. Dopiero z czasem okazało się, że są sponsorzy gotowi do płacenia najbardziej utalentowanym graczom regularne kontrakty a bycie bardzo dobrym w jakiś tytuł pozwala na zdobycie sławy. W Korei Południowej, gdzie cały boom na sport elektroniczny się pojawił, ludzie po dziś dzień pamiętają twarze i nazwiska wszystkich graczy, którzy w historii programingu zapisali się jakimś niezwykłym zagraniem czy historycznym wynikiem. Wszystko to sprawia, że wokół gier komputerowych wysokiej klasy coraz częściej powstaje otoczka identyczna do tej znanej ze świata profesjonalnego sportu. Telewizje pokazujące najciekawsze wydarzenia z tego sektora przyciągają przed odbiorniki coraz więcej ludzi. Dzięki temu, że stale napływa młodych ludzi, którzy wychowali się na grach komputerowych, ich przyszłość w telewizji jest raczej różowa.

error: Content is protected !!